Min man är en missbrukare!

Ja, nu har jag fått det bekräftat - det som jag så länge anat och misstänkt! Svart på vitt i Lokaltidningen som damp ner i brevlådan hemma hos oss idag.

Om Martin någongång skulle varit med i Robinson och bara hade fått ta med sig en sak till ön så hade det blivit - nässpray! 100% säkert hade det blivit nässpray!

Han är helt tokig i det och kan nästan få lite desperata drag om han skulle upptäcka att det är slut och han inte har några på lager här hemma.
Han har gjort några tappra försök till att sluta men det är en "tuff kamp" *hrmm* och tillslut har han trillat dit igen.
Jag har försökt berätta för honom att han måste ta tjuren vid hornen och härda ut *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0