Min tjej ska bli kille

Imorgon ska Ellen på maskerad! *suck* Ja, vid detta laget vet ni ju hur jag är...... jag behöver väl egentligen inte säga mer.
Måste dock påpeka att jag inte hade glömt bort det utan tankarna kring detta började på allvar snurra runt redan i går kväll - faktiskt! Men inte hjälpte det.
Fick panik-ringa Tina och be henne låna med sig något hem som vi kunde använda. Jag föreslog prinsesskläder eftersom jag trodde det skulle falla min dotter i smaken - men ack vad fel jag kunde ha!
Jag måste erkänna att jag inte riktigt hänger med i min dotters faser när det gäller klädsmak.......
Prinsessa?!!No, no no!!! Hon har nu mycket bestämt tagit ett beslut att vara utklädd till.......... kille! Ööhhh....... nu hängde jag inte riktigt med här! Var kom detta ifrån? Kille?!

Sorry Tina att du behövt släpa hem kassen med kläder........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0