Muskelchock!

Min stackars kropp har fått en muskelchock (=träningsvärk) fast det är knappt jag vågar skriva det...... aningen pinsamt eftersom jag inte har varit i närheten av att anstränga mina muskler något nämnvärt.

Det enda jag skulle kunna tänka mig att jag möjligtvis har kunnat få detta av är att jag i går satt på knä (ja, jag vet att det är skitlöjligt!) när jag klippte tassarna på alla hundarna. Man är ju inte så där van att krypa ihop i den här ställningen och mina rumpmuskler måste ha tänjts ut en aning och även baksidan av låren..... *suck*

Så om ni ser att jag har en vaggande gång så vet ni vad det beror på......  Snyggt i kombination med min Michelin-dunjacka...... *skratt*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0