Nyårsafton!

Gott Nytt År på er alla!
Hoppas ni hade en härlig nyårsafton med god mat & dryck :-)

Själv firade vi ute i Gringelstad med 3-rätters, raketer, Singstar & Guitarr Hero. Mycket trevligt!


Fördrink!





Glad kille! :-)

Vid midnatt stannade jag inne för att vara hos Basti men jag kan garantera att ville man bara titta på raketerna så såg man dem lika bra inifrån.
Gick dock ut en liten sväng för att experimentera med kameran och se om jag kunde lyckas fånga någon raket..... snacka om nybörjare........ jag stod där och försökte få raketerna i linsen men det var minsann inte det lättaste! Sen vet jag ju inte alls vilka inställningar man ska göra så det blev som det blev.......
Ellen som var mitt i smeten hade med sig sin kamera också och hon lyckades mycket bättre än vad jag gjorde!








Fotograf: Ellen

Fotograf: Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0