Punkt 2 och 3 klara!

Nu är även andra och tredje punkten klara! Sååå skönt! :-)
Alla tomtar och annat julskrafs har packats ner i lådor och kommer att vila tryggt till nästa jul.....
Det blev en del lådor...... och nu återstår det bara för Martin att bära upp dem på vinden.

Dammsuga är nog bland det tråkigaste jag vet och det allra värsta är att det gör mig på dåligt humör! Jag sitter här och har precis avslutat dammsugningen och känner att jag är irriterad!
Jag gillar inte vår dammsugare och det deklarerade jag högljutt sedan jag provat den första gången efter inköpet. Sladden är för kort och den låter för mycket! Blä!

Det känns fruktansvärt tomt och bart här hemma efter att alla julgrejer har tagits bort men samtidigt känns det rent och skönt!
Om 1½ h kommer Lotta & Ola och Anders, Annika och Alfred hit. Det blir hämt-mat och sedan Singstar :-) I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0