Tomtar på vinden?

God morgon! Det blev sovmorgon i alla fall :-)  
Jag hörde när Martins väckarklocka ringde men tydligen hade han också tagit sitt förnuft till fånga och insett det värdefulla med en sista sovmorgon så den stängdes av!

Vad ska man då göra en dag som denna? Tja, vad gör ni?
Martin har gett mig små - men tydliga - hintar om att tomtarna kanske bör krypa ner i sina lådor och tillbaka upp på vinden igen. Men är inte det lite tidigt? Borde de inte få vara framme till helgen åtminstone?

Granen kommer att åka ut i kylan på söndag då Lions har sin årliga graninsamling här i trakterna. Det trista är att det kommer att bli så mörkt när man tar bort alla dessa ljusslingor, adventsljusstakar och stjärnor......

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag vet hur du känner det. Jag måste köra iväg och köpa plastlådor av större modell som jag kan packa ner allt mitt pynt i eftersom dom där små mössen som kan ta sig in överallt gillar flyttkartonger. Men om jag inte har tid att köpa dom eller om jag ska vara ärlig inte orkar så måste ju allt vara kvar uppe tills lådorna är inhandlade, smart va?

Kram Tanja

2009-01-06 @ 10:40:32
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0