Detta är jag!

Oj, idag var det många som hade hittat in på sidan - kul :-)
Det är verkligen en blandad hop av människor som är här inne och läser och ibland funderar jag över om jag borde rikta mitt innehåll lite mer i mina inlägg - typ bli lite mer profilerande.... men i nästa sekund så skakar jag på huvudet åt mig själv. Nej, det tänker jag inte göra eller bli.

Jag tänker fortsätta att skriva om ...... tja, allt mellan himmel & jord.... precis som jag tänkte från början. Det var ju det som var själva grejen med den här bloggen.

Jag är ingen modetjej som kan mycket om mode - därför kan jag inte skriva om det. Jag är heller ingen skitsnygg modell som kan skriva om allt runt det. Jag är inte bra på mat - så någon matblogg lär det inte bli.

Däremot är jag i mina bästa år, 2-barns mamma, har världens goaste man, den härligaste hunden och de bästa vännerna! DET kan jag skriva om!!!
Jag är ledsen - men det blir inte bättre än så här.
Detta är jag! :-)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack och lova att du är som du är. Det är därför jag läser din blogg varje dag.

Kram på dig

2009-01-30 @ 00:01:03
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Tack gumman! :)

2009-01-30 @ 00:05:53
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Jossan - kusin

Det är för att du är som du är och så härligt bjuder på dig själv som du är så "poppis".

Du är fantastisk bra!!

( jag me.... )

Kram Kusinen

2009-01-30 @ 08:40:40
Postat av: Margret

Allt är nog redan sagt och jag instämmer, din blogg är bara bäst eftersom du verkligen bjuder på dig själv. Snälla Pernilla fortsätt blogga precis som du har gjort.

1000-Kramar

2009-01-30 @ 18:41:10
URL: http://www.vidjoels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0