Dagens outfit

Skulle bara ta en liten mini-runda med Basti efter maten. Utan att titta på termometern så tar man ju för givet nuförtiden att det är kallt ute så på med tjocka dunjackan, mössan, vantarna, täckbyxorna, kängorna och reflexvästen. Ja, jag vet..... jag såg inte klok ut...... Martin gick förbi mig när jag klädde på mig och stannade upp och kunde inte låta bli att kommentera.....

"- Du ser skit-tjock ut!"

Öööhhh..... visst, ser du mitt långfinger här innanför de tjocka vintervantarna?! :-(
Det blir liksom inte bättre än så här - detta är "live"!
Men jag ska väl villigt erkänna att jag aldrig skulle sätta min fot utanför ytterdörren iklädd denna utstyrsel för sådär ca 15 år sedan.....
Nu kör jag praktiskt! :-)





Är det detta man i modebloggarna kallar "dagens outfit"? ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, och i den här kylan ska vi försöka få en valp rumsren ;) Vi kanske snart möts här ute med våra michelinkläder. Hellre "tjock" och varm änn snygg och kall. KRAM JOSEFINE

2009-01-06 @ 20:39:56
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Chattis

Tänk på säkerheten! Du faller mjuk, se det från den sidan ;-)



Chattis

2009-01-06 @ 21:43:34
Postat av: Tanja

Då ska jag skicka en bild på dig från min nyårsnatt.

Kram

2009-01-06 @ 22:36:00
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: jessica

Härligt att du inte skäms för hur du ser ut ialla fall!!!!!!!!!

2009-01-07 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0