Taktiskt?

Taktiskt? Smart? Slumpen? Tja, man kan väl kalla det vad man vill men idag när huset ska genomgå en makeover - från jultema till vardagstema - så ska man ju inte sticka under stolen med att det "underlättar" en del när kidsen är röjda ur vägen, så att säga..... ;-)

Nja, egenligen var det meningen att Ellen skulle leka med en kompis här hemma men sen blev det ändrat i sista sekund...... och Erik har precis blivit hembjuden till Valter.......

Nu kan jag gå här hemma och röja i min egen takt utan att ha de små rännande efter mig. Hade man bara haft tålamod och tid så hade de självklart kunnat hjälpa till men eftersom vi helst ska hinna bli klara till ikväll så gör jag det hellre själv....

Ellen hann dock hjälpa till med granen.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0