Egentid med Ellen

Idag skulle jag och Ellen ha lite "egentid" tillsammans. Efter frukosten åkte vi in till stan för att uträtta några ärenden och sen var det dags för Ellen att sätta sig i frisörstolen.
Vi gick en snabb sväng i några affärer för att se om vi kunde hitta några kläder till Ellen som hon ska ha på Annika och Anders bröllop. Nu är det så att jag har en fruktansvärt kräsen och medveten tjej som inte tar på sig vad som helst. Nej, nej...det ska matcha, vara snyggt och modernt och gärna ha det där "lilla extra" *pust*   Var hittar man det?!
Antingen är det för barnsligt, för mönstrat, för stort, för tråkigt osv osv......!

Börjar få liiite panik nu med tanke på att bröllopet är den 25:e. Då har vi inte ens börjat snegla på skor ännu........och det kan jag lova er är ännu svårare att hitta till min kräsna modemedvetna tjej ;-)
Någon som vet eller har ett bra tips på ställen där vi kan åka och kolla på kläder? Jag tar mer än tacksamt emot tips!

Efter vår lilla shoppingrunda gick vi tll Tivolibadet för att simma. Hon simmade 12 längder a´ 25 meter och växlade mellan bröst- och ryggsim. Sedan fortsatte vi träna på att dyka, flyta, trampa vatten och att hoppa från trampolinen. Tänk att hon kommit så långt på bara några månader! Fantastiskt!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0