Halva familjen

Jag och Erik sitter här vid frukostbordet (ja....det stämmer att jag har min "lilla blå" här) och käkar frukost själva. Vår familj har halverats. Ellen har jag inte sett på ett dygn nu och Martin försvann tidigt i morse. Han skulle på någon "golf-i-skolan-kurs" i Barsebäck och sen dessutom kolla på golf hela dagen.
Ellen försvann med Märta hem till Antonia i går när jag åkte till stan och sen stannade hon kvar där och sov över.

Strax kommer Alfred till oss. Han ska vara här idag eftersom Annika & Anders har en del att fixa inför morgondagen då det är dags för bröllop :-)
Jag var där i går för att reka lite inför fotograferingen (som jag dessutom är en aning nervös inför) och visst var där en del att förbereda och fixa. Som tur är så finns det många som hjälper till fast ibland kan det bli lite knivigt när det är många som ska "bestämma".
Jag ser fram emot morgondagen och hoppas på uppehållsväder.

Funderar på vad vi ska hitta på idag. Någon som har några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0