Hamnade i trädgården

Ytterligare en otroligt varm dag! Man har verkligen längtat efter solen och värmen och nu har vi fått det med råge. :-)
Efter simskolan var jag på gång att åka till stranden men hamnade i trädgården istället.
Barnen ville hellre leka med kompisar och helt plötsligt stod man här själv.
Förr, när barnen var yngre så längtade man efter en dag på stranden helt själv. Egentid. Nu, när barnen är så pass stora att de är självgående så är det helt plötsligt inte lika lockande att åka tills stranden själv. Jag får den egentid jag behöver och är nöjd med det.
Nej, så jag tog en filt och la mig i trädgården. Det var hur gott som helst och svalka mig kunde jag göra i vår stora pool :-)

Martin fortsätter att kämpa på med träpanelen och om ni sett hans arbetsställning så hade ni nog hellre blundat. Han står högt upp på stegen med ett ben på stegen och ett på garagetaket...... :-S
Imorgon ska han dock hämta en byggställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0