"Lilla blå"

Funderar på att ta med min "lilla blå" (min mini-PC) till Korea för att kunna maila, blogga m.m. Har mailat dit och fick svar att de hade trådlöst nätverk så det var bara att ta med egen dator om man ville. Självklart finns det hur många Internet Cafeér som helst men dit vill jag inte gå med barnen sent om kvällarna.
 
För mig är datorn väldigt viktig (fast det har ni kanske redan fattat ;-)   ) och med den öppnas möjligheter till att kunna prata genom Skype när jag är där osv.
Förra gången skrev jag dagboksanteckningar i Resedagboken men den här gången tror jag faktiskt att jag skriver på bloggen och lägger upp bilderna där.

Det är ett tag till....men jag längtar redan! :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

För tusan, glöm inte datorn vad du än gör. Jag hade ångest att vara utan dator när jag var i Tvååker :-) Jag har kanske problem, finns det behandling?

Kul att du kommer till Ronneby, vad taskig den där Tina är som tvingar dig att visa DIN EGEN HUND :-)

Kram

2009-07-21 @ 10:46:41
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0