Martin badar i poolen

Lite dåligt av mig att inte lägga in fler bilder i bloggen. Med bilder blir det oftast lite mer intressant att läsa....lovar att försöka bättra mig. Hade faktiskt tänkt att detta skulle bli ett inlägg med bilder.....på Martin när han premiärbadade i poolen....men han gav mig onda ögat och då insåg jag att det inte riktigt var rätta läget att plocka fram kameran *hehe*
Hade ju iofs kunnat försöka smyga med mig den lilla kameran men ärligt talat hade jag nog knappt hunnit få fram den innan han hoppat ur poolen igen.....de sekunderna han var i var ganska lätträknade *hrrmmmm*
Själv tyckte jag att vattnet var varmt - i alla fall där jag stod och doppade handen *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0