Snacka om respekt!

I förmiddags var Basti ute i trädgården tillsammans med Ellen och Erik. Kikade ut då och då och varje gång låg han under sitt favoritträd och spanade eller käkade några omogna äpplen *ler*
Poolen har han hoppat i EN gång sedan den kom upp men då var jag snabbt framme och lika snabbt som han kom i, kom han ur *hrrmmm*
Sedan dess har han inte gått i närheten av den....tills idag!
Plötsligt kommer Ellen in och säger:

"- Alltså Basti han har badat i poolen!"

Jag kan riktigt se honom framför mig. Nöjd, blöt och överlycklig! Samtidigt som jag skyndar mig ut så säger Ellen:

"- Men jag har redan dragit upp honom från poolen och skällt på honom samtidigt som jag tryckte ner honom på marken."

Mycket riktigt! När vi kommer ut ligger det en svart, blöt sak raklång på gräsmattan och vågar inte så mycket som att lyfta huvudet. En stund senare när vi tyckt att han legat tillräckligt så ger vi honom ett OK att resa sig men knappt då vågar han lyfta sig från sin ställning. Snacka om att tjejen har respekt med sig! :-)




Kommentarer
Postat av: Chattis

Stackars hund ;) får inte bada när han vill.Basti du får flytta till "grabbarna bus" några hus längre bort.

2009-07-22 @ 19:49:06
Postat av: Tanja

Stackare, var är hans pool då? Han får komma hem till sina brödrar så han får bada i deras pool.

Kram

2009-07-23 @ 01:25:52
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0