Skyffla jord

Idag har jag och Ellen fortsatt att skyffla bort jord på framsidan av huset så att vi senare ska kunna lägga sten där. Jäklar vad svettigt! Fast det är ju klart....alla grannar som körde förbi nickade glatt och vinkade så hjärtligt. De kanske tror att jag ALLTID sliter så här? *skratt* Ja, det kan de gott tro! Att sanningen är en helt annan - det behöver vi ju inte tala högt om ;-)

Martin har varit ovanligt tyst men kommer då och då med små positiva utrop som:

"-Ser bra ut, älskling!" osv....

Han är säkert rädd för att jag ska tröttna på detta projekt (vilket inte skulle vara helt konstigt) och tänker säkert att det är bäst att vara tyst så att hon inte kommer på andra tankar.
Tror du inte att jag geomskådar det, Martin? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0