Bilder från Kreativum

Nu är vi hemma efter en rolig dag tillsammans med svärföräldrarna :-)
Vi hade bestämt att vi skulle åka till Kreativum och både Ellen och Erik for runt som studsbollar - fram och tillbaka - mellan alla olika experiment och aktiviteter. Fast de var ju inte de enda...... Martin och Arne var ganska bra på att fara runt de också *ler*

Efter X antal timmar inne på Kreativum så åkte vi till Sölveborg och fikade på ett jättemysigt café. En perfekt avslutning på en hellyckad dag!


Erik testar på en övning där det gäller att kunna slappna av snabbt som attan.
Snacka om att jag blev förvånad när det visar sig att han är en stjärna på det!








Martin testar på en frågesport. Vid felaktigt svar få man bollar i huvdet (därför hjälmtvånget).


Oj, verkar vara svåra frågor.....
Hrrmmm, jag som trodde de var barnanpassade?! *haha*


"- Stopp!!! Nu vill jag inte vara med längre!"




Barn + vatten = alltid en lyckad kombination! :-)




Min prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0