Uttråkad

Uttråkad! Ja, när jag är på det humöret då är jag inte särskilt rolig.
Funderade på olika alternativ som jag skulle kunna ta mig för att göra. Läste på FB att Helena kokat marmelad (eller var det sylt?) men så huslig är jag defintivt inte.....jag hade säkert lyckats bränna eller koka över det som fanns i grytan.
Nä..... istället påbörjade jag nästa husprojekt....vilket inte är det lilla projektet precis....!
Jag har tagit bort alla stenar på framsidan, börjat gräva ut så att vi kan lägga grus och fiberduk för att sedan lägga nya stenar där. Jäklar vad jobbigt det var! Övertalade barnen att hjälpa till och fick dem att tro att det var JÄTTEkul! *haha*
De jobbade som små duracellkaniner och det gick ganska snabbt. Att skyffla bort jorden fick jag däremot göra själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0