Var är mina barn?

Det känns fortfarande lite konstigt men det är väl bara att vänja sig.... *ler*.....jag menar att barnen är borta i stort sett hela dagarna för att leka med kompisar och kvar här hemma blir jag och Martin.
Från att ha varit i nästan desperat behov av egentid står jag här i dag och har egentid i överflöd.
Från små bebisar som är beroende av dig så är dina barn nu väldigt självständiga och "reder" sig själva. Jag har inget barn som sitter som ett plåster på mig längre.....inga mattider, sovtider eller andra barntider att passa längre. Nu har jag den där friheten som jag drömde om för några år sedan.....och vad gör jag då med den?! Jo, jag tar med mig min make till Maxi och handlar....lyxar på med en mjukglass i kiosken och sen åker vi hem. Tjoho! ;-)

Ellen har tillbringat hela dagen 10.00-17.30 på ett "hemligt ställe". Det är i sådana här situationer som jag faktiskt önskar henne en mobiltelefon. Hon vägrar att berätta var hon hållit hus eftersom de "svurit" på att aldrig berätta för någon......ööhhhh?! Pressar dock henne för man vill ju ändå veta något sånär vart de håller hus (Ellen och tjejkompisarna). Utan att avslöja för mycket fick jag mig en ganska skaplig bid av var de håller hus.

Erik har också haft en heldag på annat håll......10.00-17.30 hemma hos Valter.

På onsdag ska barnen på utflykt med pappa & Ingrid och då tänkte jag och Martin göra en egen liten utflykt. Ska bli riktigt mysigt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0