Vart tar tiden vägen?

Jag fattar inte riktigt vart tiden tar vägen. Dagarna bara går i rasande fart och jag funderar lite över vad jag egentligen gjort hittills de här veckorna. Svar: slappat och tagit det lugnt.
I förrgår cyklade vi faktiskt till Väbadet och var där tillsammans med Josefine, Elina och Tilda.
Igår låg jag mest i trädgården, svalkade mig i poolen och bara njöt :-)

Man orkar ju inte så mycket när det är så varmt.....förutom Martin då så klart som jobbar och står i. Han mäter, sågar och skruvar - att han orkar!
Igår kväll "orkade" vi inte laga middag så vi åkte in till stan (där Kristianstadsdagarna är i full gång) och åt på en mysig restaurang. Gissa vilka vi träffade där? Hahaha...jo Josefine och hennes familj. Vi fick t.o.m. bordet bredvid dem och efteråt tog vi en sväng runt på stan tillsammans. Jättetrevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0