En avslutning i min smak ;)

Ikväll var det Ellens tur att ha avslutning med sitt fotbollslag. Det skulle ju bli föräldramatch även här men en positiv överraskning var att det skulle vara mix i föräldralaget :-)

Eftersom jag var skadad :-) så kunde jag självklart inte spela så det överlät jag med varm hand åt min man med det fenomenala bollsinnet. Även Erik fick representera familjen Olofsson och det gjorde han med bravur! Själv la jag mig tillrätta på en filt i solen och kastade ett öga då och då på matchen. Precis en avslutning i min smak! *haha*

Trevligt sällskap och gott väder gjorde att vi var bland de sista att lämna tillställningen. Varför brådska när man ändå är ledig? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0