Fotbollsmatch i Bromölla

Idag har Ellen spelat fotbollsmatch i Bromölla. Hela familjen var så klart med för att titta. Det var till en början en ganska jämn match men sen började målen rulla in.
Ellen gjorde två mål idag och visst är det konstigt att vi precis idag hade skojat och lovat henne en chipspåse för varje mål hon satte?! Vanligtvis brukar hon inte näta så ofta.......
Det var alltså en MYCKET nöjd tjej som sen efter matchen följde med Ida för att titta på fotbollscup i Åsum. Med oss hem hade vi alltså bara ett barn........

När vi kom hem slog John Blund mig i huvudet och jag började känna att jag varit uppe tidigt i morse. Var "tvungen" att gå lägga mig en runda i soffan och ta mig en liten tupplur *hehe*
Under tiden gick Martin och Erik bort till gröningen och spelade brännboll.....hur man nu gör det på endast 2 personer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0