Jag och barnen ska till Korea :)

Helt galet!!!!
Jag ligger här i soffan och har sovit i ca 3 timmar i natt. Självförvållat....! *suck*
Usch, jag vill inte ens tänka på hur jag kommer att känna mig i eftermiddag.........
Anledningen?
Hahahaha.......ja, vad ska jag säga?!  :-)   Som sagt - helt galet!
Igår kväll gjorde jag något spontant....... Martin brukar säga att jag gör spontana grejer ibland och det är inte alltid uppskattat......denna gången tvekade jag faktiskt själv en stund men nu blev det som det blev.

Jag, Ellen och Erik åker till Korea i höst!!!

Surfade in på Finnairs sida sent i går kväll strax före sängdags. Denise hade nämnt att de hade kampanjpriser på sina turer till Korea. Ville bara titta lite........ *ler*
Upptäckte då att deras kampanj bara varade under tre dagar (5-7/6). Alltså ca 1½ h innan de skulle släcka ner erbjudandena. Kollade runt lite och experimenterade vad vi skulle komma upp i OM vi skulle åkt. Upptäckte att det landade på ca samma pris som jag gav för min enda biljett i fjol. (Ni som undrar om jag helt uteslutit Martin kan vara lugna......han har själv fått välja).

Satt och avvägde fram och tillbaka en stund och det var fruktansvärt frustrerande att inte ha någon att kunna bolla tankarna med. Kunde man verkligen boka flygresan innan man fixat allt annat praktiskt?! Ville ju så gärna snacka med dem i Korea innan men dit kunde jag ju inte ringa.....de var ju inte vakna ännu!

Jodå........ ca 23.50 tryckte jag på "BEKRÄFTA"-knappen och satt sen och stirrade på dataskärmen och fick världens magknip - vad fasiken hade jag gjort?! Ångest!!! Skulle jag verkligen ta med mina barn till andra sidan jordklotet - själv?! *gulp*
Ingen ångerrätt på biljetterna eftersom det var kampanj......

Jaha....biljetterna är bokade..... nu får jag väl börja ta tag i "småsaker" som boende, tjänstledighet och annat praktiskt som kan vara bra att ha fixat. ;-)

Jag kan inte riktigt fatta det!?! :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Å så kul tyckte jag du gjorde helt rätt i !!!!

2009-06-08 @ 08:15:34
Postat av: Josefine

Vad roligt!: ) Jag vet ju hur mycket du vill åka tillbaka och vad roligt för barnen. Grattis, eller vad man ska säga ; )Kram

2009-06-08 @ 08:18:40
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis! Tänk vad du har ändrats sen augusti förra året när du själv knappt vågade åka...

Detta gör du helt rätt i, tänk vilka upplevelser dina barn får, och egentligen undrar du väl inte över om ni är välkomna eller inte i Korea?

Kram

2009-06-08 @ 08:51:15
Postat av: M

SPÄNNANDE!!!

Klart att ni ska åka - det kommer bli hur kul som helst!

2009-06-08 @ 17:11:13
Postat av: Lars-Olof

Skit coolt.Låter hur roligt som helst.

Inte för jag har med det att göra, men att Martin inte hänger på ? Eller har James redan inbokade hemma uppgifter denna vecka

2009-06-08 @ 22:26:39
Postat av: Pilla

Ja, jag har verkligen försökt tjata på honom att han ska följa med....men han verkar ha andra planer



Vad tror du det kan vara? Dammsuga, tvätta? ;)



Nä, han får välja själv men jag tror han kommer at ångra sig!

2009-06-09 @ 07:11:06
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tanja

Gud vad kul för er. Jag hoppas jag kommer att kunna följa er på nätet. Antingen om det blir en ny resedagbok eller här på bloggen.

Kram

2009-06-09 @ 10:08:50
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0