New York vs Kolmården.....

Ibland kan det gå hur lång tid som helst innan man hör av någon. Exempelvis de underbara människorna jag träffade i Korea i somras. Nu i morse chattade jag med Sara från NY och det var hur tokroligt som helst! :-) Varje gång blir man sådär nostalgisk och längtar och önskar sig bakåt i tiden. Märkligt också att jag dessutom blev kontaktad av Amy från Michigan idag....och Reid......jag menar...hur stor är sannolikheten?
Så nu längtar jag till NY! Boendet är ju redan fixat så egentligen är det ju "bara" flygresan.
Men ......som Erik resonerar här hemma......"- Vad är NY jämfört med Kolmåden och alla djuren?!"
Nä...det kan man ju undra....! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0