Olika reaktioner

När barnen vaknade i morse stod jag nästan och hoppade jämnfota bredvid dem för att de skulle gnugga gruset ur ögonen och vakna till på riktigt så att de skulle fatta vilken överraskning jag skulle komma med.
Ellens reaktion hade jag kunnat förutspå! :-) Hon blev som ett stort solsken hela hon och det där leendet ville aldrig ta slut! *ler* Jag vet att hon velat detta sedan jag kom hem förra sommaren men varkens hon eller jag trodde väl att det skulle bli inom en så snar framtid.
Nu var det Eriks tur...... han är lite mer svårväckt och kanske var jag lite för snabb med att berätta..... han började nämligen stortjuta!!!! Tro nu inte det var glädjetårar - han grät för att han skulle missa delfinerna på Kolmården (för tyvärr blir det så att Kolmårdenresan ställs in pga detta). Sen var han förtvivlad över att han ev. skulle behöva vaccinera sig..... *suck*

Ja, det var kanske inte den reaktionen jag hade väntat mig men så är det ju med barn.....enkla och raka! Har haft lite ångest över detta under dagen men nu när jag kom hem så var han som ett solsken han också och ville så klart med på den långa resan han också :-)

Har varit i kontakt med SWS i Korea idag och rummet är nu fixat - om vi bor i de enklaste rummen (ett rum med toalett) så bor vi gratis i 7 nätter (vilket räcker för oss). Vill man istället bo i sk. familjrum (vardagsrum, kök, toalett och sovrum) så kostar det 70 Dollar/natt. Sen finns det ytterligare ett rum som kostar 90 Dollar/natt. Vi kan ha roligare för de kronorna än att lägga dem på rum.....!

Tjänstledigheten är också fixad så nu börjar jag kunna andas ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0