Sista flaskan

Nu har jag då kommit till sista Påskmustflaskan. Jag har dragit ut på det länge och försökt spara den men nu går det inte längre...... idag öppnades den! Jag dricker små, små klunkar och med andakt varje gång! ;-)

Någon som råkar ha en flaska undanstoppad långt in i förrådet? Jag köper den gärna i så fall!
Jag minns det året vi skulle gifta oss. När vi stod i festlokalen dagen innan bröllopet och höll på att duka så kom Anders med en "present" från en av hans dåvarande jobbarkompisar - han hade lyckats locka fram några Påskmust till mig! Vilken lycka!!! :-) 
Helt plötsligt blev allt runt mig suddigt och allt mitt fokus riktades mot flaskorna. Dukning och dekor kom i andra hand och jag slog mig ner och drack stora klunkar Påskmust i stället *hehe*

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du behöver hjälp :-)

2009-06-04 @ 20:23:53
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Ja, det har jag insett för längesedan...! ;)

2009-06-04 @ 20:31:43
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0