Stor flock

Det börjar bli totalkaos i skallen. Jag blandar ihop grejer och har problem att komma ihåg saker.
Kan det bero på att vi nu är inne på spurten innan sommarlovet?  3 dagar kvar att jobba....... :-)    Idag har jag varit toktrött och har segat mig igenom dagen. När jag hämtat barnen åkte vi och handlade lite smått & gott till min avslutning med mina elever imorgon. Det blir lite fikamys..... :-)

Basti skulle ju ha sin runda och eftersom Martin skulle jobba länge så fick barnen hänga på. Vi lockade med oss Josefine, Elina och Tilda också och då blev ju Basti överlycklig eftersom Bozze följde med. Även Tina med Miller och Mac gjorde oss sällskap så det var en stor flock som drog ut till A3. Rundan började bra.......men slutade med ösregn! Barn och hundar tyckte det var toppen - särskilt eftersom de inte hade fått på sig några regnkläder....! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0