Abrupt slut

När jag kom hem hann jag ligga i soffan ca 10 minuter sedan var det bara att hoppa in i duschen för att sedan ta sig till nästa ställe.
Hela familjen hade blivit bjudna på bowling och middag av Jossan, Thomas och Herman i försenad födelsedagspresent. Familjerna skulle mötas i bowling och det är väl bara att konstatera och erkänna att vi låg i helt olika divisioner.... i alla fall idag..... för vi förlorade stort! Måste också erkänna att jag inte direkt bidrog till att höja vår poäng utan snarare drog ner det på andra hållet...... :-(

Efteråt åkte vi hem till dem och skulle äta middag. Precis innan middagen avvek Thomas (den stackaren) som inte kände sig bra. Strax därefter fick även Herman och Erik känningar men i Eriks fall gick det över. Hur det slutade för Herman vet jag inte riktigt eftersom vi efter middagen drog oss hemåt.

Lite abrupt slut på kvällen men vi tar igen det nästa gång istället.
Krya på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0