Biokväll

Jaha, nu har jag bänkat mig i soffan och tittar på ett av mina favvo-program -The Mentalist.
Har tillbringat kvällen på bio med Martin. Äntligen blev det av att vi såg Män som hatar kvinnor.
Boken var kanonbra så jag måste erkänna att jag nog var en aning skeptisk till att filmen skulle kunna hålla samma klass. Men 2½ timme senare kan jag nu konstatera att filmen var skitbra! :-) I like!!!


 
Lotta & Ola var snälla och ställde upp som barnvakter denna vardagskväll och jag är förvånad att de faktiskt var vakna när vi kom hem.... de har nämligen en liten förkärlek till att somna tidigt om kvällarna ;-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du var mig en snabb en. Som du vet så var jag också och såg samma film igår och vi var hemma vid 1,00 på natten (sena föreställningen). Men jag har inte hunnit berätta än om den underbara upplevelse jag fick i biosalongen när man fick se denna film. Jag har läst alla böckerna och gillade dom starkt och hade som du inte så stort hopp om filmen. Tji fick jag. Michael Nyqvist gör ju inte filmen sämre heller (mums).

Kram

2009-03-31 @ 22:06:27
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Tanja

Du var mig en snabb en. Som du vet så var jag också och såg samma film igår och vi var hemma vid 1,00 på natten (sena föreställningen). Men jag har inte hunnit berätta än om den underbara upplevelse jag fick i biosalongen när man fick se denna film. Jag har läst alla böckerna och gillade dom starkt och hade som du inte så stort hopp om filmen. Tji fick jag. Michael Nyqvist gör ju inte filmen sämre heller (mums).

Kram

2009-03-31 @ 22:07:50
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: thomas sabo

Du var mig en snabb en. Som du vet så var jag också och såg samma film igår och vi var hemma vid 1,00 på natten (sena föreställningen). Men jag har inte hunnit berätta än

2010-09-26 @ 11:03:34
URL: http://www.thomassabocharmsverkauf.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0