Deltog du i Earth hour?

Jaha.... klockan har passerat 21.30 och nu är ju frågan..... deltog du i Earth hour?

Själv satt jag i bilen hem när klockan slog 20.30 och plötsligt "dör" radion. Lite kul att köra och kolla in i folks fönster. Måste ändå säga att ganska många hade släckt ner. De flesta hade tänt ljus och förutom det så stod TV:n på. Men OK, inga lampor var tända.
Här hemma hade Martin och Erik förberett familje-mys. Ljusen var tända och de hade bakat chokladmuffins när vi var på bio. OK, vi "fuskade" väl lite genom att ha TV:n på men i övrigt var allt nersläckt.


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

jajemen! =)

2009-03-28 @ 23:03:43
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Släckte också ner över allt. Men jag ville inte missa Robinson, så jag hade tv på. Är duktig på att inte ha onödiga lampor på annars och har stämbrytare på min tv och sånt som annars står på standby.. Så jag tycker jag fick ha tvn på!

:)

2009-03-29 @ 18:32:37
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0