Feberyra

Brukar era barn yra eller se syner när de har hög feber?
Erik har börjat med det det senaste året. Han kan sova och sen plötsligt vakna upp och sitta och stirra rakt fram. Precis som om han egentligen inte är vaken. Sen kan han säga sådana konstiga saker som inte alls har något sammanhang. Lite läskigt! Han kan peka rakt ut i luften och bli ledsen eller rädd för något som inte finns där i verkligheten.

Idag har det hänt två gånger och det tar ett litet tag innan han är sig själv igen.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas kvällen blir bra :)

2009-03-14 @ 18:24:28
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Kristina JH

Hej!

Jag sökte på feberyra bara och hittade ditt inlägg. Vår åttaårige son, som tidigare ikväll hade ca 39,5, vaknade helt plötsligt och bara skrek rakt ut och sa en massa konstiga saker. Jätteläskigt! Bla pratade han en del engelska och sa att jag (mamma) skulle akta mig för en massa saker. Jättekonstigt och SÅ läskigt! Skönt att fler varit med om samma saker.

Bästa hälsningar

Kristina

2009-03-23 @ 21:53:28
Postat av: Kristina JH

Hej!

Jag sökte på feberyra bara och hittade ditt inlägg. Vår åttaårige son, som tidigare ikväll hade ca 39,5, vaknade helt plötsligt och bara skrek rakt ut och sa en massa konstiga saker. Jätteläskigt! Bla pratade han en del engelska och sa att jag (mamma) skulle akta mig för en massa saker. Jättekonstigt och SÅ läskigt! Skönt att fler varit med om samma saker.

Bästa hälsningar

Kristina

2009-03-23 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0