Fotokursen har börjat

Shit vilken lång dag!
Ikväll har jag varit iväg på fotokurs i Hässleholm och nu snurrar det mest bara runt i skallen på mig med alla begrepp och allt man ska tänka på.
Vi fick i alla fall lite läxa så nu blir till att ut och fotografera. Bl.a. skulle vi fotografera bilar som körde förbi oss. Vi ska kunna få olika effekter där med hjälp av olika inställningar. Med reflexvästen på så kommer de att tro att det är hastighetskontroll och bilarna kommer väl att köra i snigelfart då ;-)

Annars har det varit en bra dag idag. En spännande utflykt till hemlig ort har jag också hunnit med under dagen. :-) Denna utflykt kan förhoppningsvis leda till något roligt och bra (för mig) i framtiden....... hoppas, hoppas!
Vill inte avslöja mer än så just nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0