HELG!!!

Tack och lov att denna arbetsvecka är slut! Nu behöver jag helg.... energipåfyllning... och lite nytt perspektiv. Hoppas att kunna ladda om batterierna under helgen för att komma tillbaka som vanligt på måndag.

Har redan haft en bra start på helgen genom att träffa Malin, Sofie och Jessica och blivit bjuden på en dunderfika som heter duga! Jag får ångest över vilken nivå Malin sätter på sina fikabjudningar. Här var det ägg & sill toppat med lite hembakat.
Malin förstår du inte att du ger mig ångest.... nästa gång ska vi ju vara hemma hos mig..... det får bli "köbekakor" *ler*

Är egentligen bara hemma för att gästspela en liten stund. Ska strax kasta mig in i duschen för att sedan åka in till stan och träffa andra gamla kollegor och avnjuta god mat & dryck på en härlig restaurang :-)

Tänkte alltså passa på att umgås med familjen..... frågan är bara var de är någonstans?!
Martin såg jag som hastigast skymta förbi när jag kom hem. Tror att han tog bilen och körde iväg........ skulle antagligen handla.....
Ellen & Erik leker med kompisar och här sitter alltså jag *suck*

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Låter som om du haft en toppen fredag!

Själv låg jag bara i soffan och tittade på gamla big broher avsnitt :)

Ha en trevlig lördag!

2009-03-21 @ 10:49:22
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0