Nedräkning

Sprängande huvudvärk och rosiga kinder är resultatet efter en händelserik dag på jobbet. Men nu är jag alltså hemma och försöker få ner pulsen genom att käka chilinötter, kela med Basti och blogga..... tror ni att det kommer att funka? ;-)
Nu har jag faktiskt så smått påbörjat min nedräkning till skidsemestern i Hemavan :-)
Ska bli så otroligt skönt att komma iväg ochbara få njuta, maten serverad (OK Martin, jag vet att jag får det nu också), men ni fattar nog vad jag menar *hehe*

Med den farten som dagarna susar förbi så är vi strax hemma igen och påsklovet slut men jag ska göra mitt allra bästa för att få tiden att gå i ulterapid.
Tror egentligen bara det är Martin som har lite ångest över denna veckan. Han tvingas ju då att vara utan sin hårige fybente vän....... Visst, jag kan väl också sakna Basti men kan slappna av på ett helt annat sätt än Martin. Vi vet ju att han har det bra på "sin semester".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0