Ser fram emot at bara vara med familjen

Är trött men ska snart iväg....igen. Ikväll är det fotokurs och det ska bli kul :-)

Har haft en relativt bra dag men längtar efter helgen och att bara få vara hemma med familjen.
Iofs blir det inte så mycket "hemma" i helgen...... imorgon är det först fika med Jessica, Malin och Sofie, sen på kvällen ska jag ut och äta med några gamla kollegor.
På lördag åker jag till Malmö för att göra min första praktik som ringsekreterare, på kvällen blir det bowling och middag hemma hos Jossan & Thomas, på söndag är det dags för Eriks efterlängtade barnkalas på Andy's. Sen ska jag bara kasta mig i soffan......! :-)


Kommentarer
Postat av: Chattis

Jag har kameran med mig på lördag!! Jag kommer att smyga omkring o fota på fyrbeningar som tvåbeningar. Hoppas du har finstassen på när du sitter som sekreterare. Lycka Till med ditt uppdrag

2009-03-19 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0