Skärpning Pilla!

Fick ett sms av Lilla (en killkompis) idag om att han hade nytt telefonnummer...... ett 040-nummer!!!

Men HALLÅ(?!) hade han flyttat från Kristianstad?! När hände detta och varför?!

Svarade honom ganska snabbt och fick svar lika snabbt.
Han hade ringt mig på mobilen några gånger den senaste månaden men jag hade "dissat" honom.... tydligen(?). Kunde detta stämma?
Ja, alltså, visst kunde jag väl lite svagt påminna mig om ett missat samtal på mobilen.... men det var väl länge sedan? Andra "viktiga" saker kom emellan.... *suck x2*

Han ringde upp mig.... nej, han hade inte flyttat.... det var det nya jobbnumret *pust*

Men jag fick mig en rejäl tankeställare..... usch, är jag verkligen så dålig på att vårda mina vänner? Skärpning Pilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0