Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Lena så nu kör vi! :-)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "-Jag visste väl att häxorna tagit slut för längesen" sa Tummen.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min kamera.

3. Vad såg du senast på TV? Svampbob fyrkant.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Lite över 20. Eftersom det det var en liten stund sedan barnen gick och la sig. Rätt tid: *oups* 21.03......

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Diskmaskinen

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick i skogen i Horna med Tina, Mia och hundarna.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Mina blogginlägg.

8. Vad har du på dig? Tights och klänning....... 80-tals kläderna har jag tryckt ihop längst inne i hörnet av klädkammaren.... bad memories :-(

9. Drömde du något inatt? Nix

10. När skrattade du senast?
Idag på Eriks 6-års kalas.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tre tavlor, vägg-TV, hyllor.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Naäe... tror inte det....

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Helt ok!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Tror att det måste ha varit "Rouge - assissinan"

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då
? Har egentligen allt jag behöver. Men om jag var TVUNGEN till att köpa något så hade det kanske blivit ett nytt hus, eller varför inte en liten extra bil? ;-)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Tror inte att jag har så många hemligheter kvar.......

17. George Bush? Ööhhh.... vaddå?!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Mina barn heter redan Ellen & Erik och några fler lär det inte bli.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Oh, ja! Men inte ensam. Hela familjen måste med och kanske inte heller för alltid....

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Men tjenare! Jag vet att du är helnöjd med det liv du levt. Du har verkligen utnyttjat tiden väl. Nu fortsätter äventyret!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Ja..... jag utmanar följande

Magda Tanja Alessandra Helena

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Åhh, skrev precis i en blogg att jag ville göra denna! Va kul! :)

Tack :)

2009-03-08 @ 22:14:09
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0