J_vla skitspel!!!

Lämnade Ellen på Laserdome-kalas och sedan hade jag 2 timmar på mig att hinna handla och köra ut till Rinkaby för att hämta Eriks present.

Hem - packa upp presenten - beskåda en helt överlycklig kille som upptäcker att den stora paketen faktiskt inte innehåller kalsonger och strumpor (som hans mamma sagt att den nog skulle göra) utan det efterlängtade fotbollsspelet - blir smått hysterisk när jag inser alla delar som ska skruvas ihop (jag lovar att det var 100 ggr värre än Ikea!) - hinner svära 2 ggr pga att instruktionerna står på danska... eller norska.... ja, någon form av utrikiska var det i alla fall! Sen kastar jag och Erik oss in i bilen för att hämta Ellen och sen tillbaka hem igen för att fortsätta fightas med det där fotbollsspelet.

Jag överdriver inte om jag säger att jag svor 15 ggr och skrek på både skruvar och muttrar....... helt plötsligt var det inget kul spel längre och jag började ångra att jag gett mitt medgivande till detta inköp! Samtidigt är man ju envis som en åsna och ville inte ge Martin det nöjet att kunna konstatera att "mamma" inte fixade det..... nähä!


Erik med sitt gigantiska paket!





Uppackning.....

Det är ungefär här jag börjar svära.....

Vid detta laget skriker jag.....

Finally!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Bara att få idén att skruva i hop det hela själv är värt en stor eloge! :-)

Hoppas att ni andra klarar er från magsjuka. Tvätta tassarna och håll er borta från den sjuke är mitt tips.

Kramis

2009-03-01 @ 20:13:27
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Det var bra gjort. Sov gott

Kram Lena

2009-03-01 @ 21:49:20
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0