Dansföreställning

Oj vad mycket jag har att ta igen och "måste" skriva om här. Det var ju ett tag sedan......
Precis som hos så många andra så är det ett tajt schema nu de sista veckorna innan sommarlovet och med alla de punkter som ska hinnas med och organiseras så blir det tyvärr så att bloggen får komma i andra hand..... ja...jag vet att en del höjer på ögonbrynet och blir förvånade...det trodde ni inte va?! *skratt*

Igår var jag inte hemma förrän vid 21-tiden. Jag hade dansföreställning med min klass och det var verkligen en succé :-)  Ja...lugn, bara lugn - JAG dansade inte....bara eleverna :-)
De däremot var helt underbara och man fick både en tår i ögonvrån och ståpäls. Självklart var resten av familjen Olofsson där för att njuta av dansen. Alla var mycket imponerade och det är ju ett gott betyg!

Väl hemma så var jag så uppstimmad så jag kunde inte komma till ro (även om jag verkligen hade behövt det). Ikväll lär det bli en tidig nattning av mig själv..... Martin är på personalfest så jag och barnen har huset för oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0