En ny vecka har startat

En ny intensiv vecka har startat och jag och Martin har nu ikväll kollat av läget av vad som kommer att ske och vad det kräver av oss. Jag laddar upp inför några hektiska dagar i rad.

De två kommande dagarna ser ut som förra veckans med mycket stress och aktiviteter men så länge vi är väl förberedda och strukturerade så funkar det.

Helgen som kommer ska jag dessutom ägna i hundens tecken... jag ska nämligen tillbringa både lördag och söndag i Hässleholm på den stora hundutställningen där för att fortsätta min ringsekreterarpraktik. Både spännande och lite nervöst.
Upptäckte att det var en dansk domare på lördagen och en finsk på söndagen *suck*.... varför kan jag inte bara få en som pratar svenska rätt och slätt?! Danska fattar jag ingenting av och finska...tja, då måste jag ju skriva och prata på engelska! :-S

Kommentarer
Postat av: Tanja

Alltså, med andra ord är du inte i min ring? Var hittar jag dig?

Kram

2009-05-11 @ 22:58:38
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0