Fredag

Idag har både matte och hund blivit välrastade :-)
Långrunda både i förmiddags och eftermiddags. Just nu ligger det en mycket nöjd fyrbent, hårig sak nedanför mina fötter och sover nöjt........

Mellan rundorna hann jag slåss om de åtråvärda parkeringsplatserna inne i stan. Jobbar inte folk?! Värsta trafikaoset och bilister som stannar både här och där och tar till diverse tjuvknep för att roffa åt sig en liten parkeringsruta!
Jag lyckades dock behålla lugnet och kunde sansat parkera min bil utan större rabalder.
Jag och Ellen var effektiva och hann med våra ärenden ganska snabbt. Körde sedan vidare och handlade inför morgondagens middag och sedan hem.

Det där med att jag skulle fotografera idag...ja, det försvann.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0