Hemma igen

Tisdag kväll och jag har precis kommit hem. Fika är något jag nog aldrig tackar nej till :-)
Eftermiddagen flöt på väldigt bra och det märks att både jag och barnen har börjat få rutin på allt som måste klaffa för att vi inte ska komma allt försent till nästa aktivitet. Kassarna med alla ombyten står färdigpackade, organiserade så att det bara är att ta dem i den turordning de står i. Barnen vet precis vad de har för ansvar och de fixar det galant! :-) Så skönt!

Imorgon är sista arbetsdagen för denna veckan. Skönt med en kort vecka så att man kanske hinner med lite annat också. Det enda jag har inplanerat är att göra vid naglarna på torsdag och ha middag här på lördag. Men om jag känner mig själv så fylls nog dagarna på ganska snabbt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0