Jag erbjuder mina tjänster

Sovmorgon! I love!!!
I morse sov alla som små grisar till en en bit efter 9. Så lyxigt! :-)

Har tillbringat hela dagen med jobbgrejer och är nu äntligen klar! YES!!!
Martin har fortsatt med sin älskade träpanel........grannen var här inne idag och hon gissade på att vi nog borde vara klara, tja åtminstone år 2012 ....med alla brädorna.
Med tanke på hur pedantiskt petnoga Martin är och mäter varenda liten brädstackare 13 ggr( jaja...aningen överdrivet...men ni fattar vinken va?) så lär det i alla fall ta sin lilla tid. Jag har fått förlika mig med detta faktum och håller mig därför så långt bort som möjligt för att inte hyperventilera av irritation över tempot.
Tro nu inte att jag inte erbjudit honom min hjälp....nej då... jag har erbjudit honom alla typer av tjänster (hrmmm...) men jag har fått inse att jag nog faktiskt inte duger.
Idag fick jag dock "äran" att bära en bräda från garaget ut till gräsmattan - det ni!!! ;-) Lite wow-faktor på det, eller hur?! *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0