Martin.... vilken Martin?

Martin....vilken Martin?
Jag som INTE är van att agera ensamstående mamma har som ni säkert förstått fått smärre chockupplevelser den här veckan då allt ansvar lagts på mig med både barn, hund, hus och vardagssysslor! Jag vet att jag har en man men honom har jag i stort sett inte sett röken av mer än om jag vaknat om nätterna och råkat känna att han ligger där bredvid mig i sängen. Nästa gång jag vaknar är det morgon och då har han redan stigit upp och är redo att gå till bussen. Någon direkt kommunikation där på morgonkvisten kan jag väl inte direkt skryta med att vi har - ingen givande sådan i alla fall. ;-)

Han jobbar länge dessa dagar eftersom han har utvecklingssamtal och när han kommer hem då går jag näst intill och lägger mig. Ikväll är jag dock vaken men nu körde han i väg för att handla och när han kommer hem igen ligger jag garanterat redan i sängen.

Men jag vet att han läser bloggen så vi får väl kommunicera genom den då.... :-)

Så....... Älskar dig Martin! God natt och sov gott! Det ligger tvätt i maskinen - kan du hänga upp den? Förresten behöver diskmaskinen tömmas också så om du har lite tid över så vet du var den finns.... *hehe*

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0