Mors Dag

Mors Dag!
Idag är det alla mammors tur att få njuta lite extra av uppassning och andra vardagslyxerier :-)
Enligt Martin är det Mors Dag alla dagar på året här hemma.... *haha*....måste erkänna att det var lite svårt att argumentera mot det. ;-)

En helt underbar dag med sol och värme. Barnen har lekt med kompisar och premiärbadat i vattenspridaren. Själv har jag inte kunnat släppa det där shoppingbehovet som började gro hos mig igår. Jag tog helt enkelt bilen och körde in till stan igen och "kompletteringshandlade" det som jag inte fick med mig hem i kassen igår...... *hehe*
Nu har jag fixat både bröllopskläder till Annikas & Anders bröllop och lite andra "bra-att-ha-plagg" :-) Kändes såååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej !



Grattis på namnsdagen. Du kan ju fira dubbelt upp idag.

2009-05-31 @ 20:55:31
Postat av: Anonym

Åh, tack så mycket....och detsamma ;)

2009-05-31 @ 21:42:59
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0