Städdag :-(

Städdag.....usch vad hemskt!!! :-(    Finns det något jag verkligen tycker är tråkigast av alla tråkiga ting så är det just städning! Visserligen har jag en städglad man men ibland känner man att man kanske borde hjälpa till.....typ idag.....men jag har en viss förmåga att hitta "viktigare" sysselsättning hela tiden. Dessutom är Martin så pedant så det tar ju sån tid *suck*

Jag tog chansen och flydde fältet redan i förmiddags då Martin skulle dammsuga och torka golven. Är man hemma vid dessa tillfällen så är man ändå bara i vägen så jag tyckte väl egentligen bara att jag gjorde honom en tjänst ;-)

Jag och Basti tog en rejäl långrunda ute i skogen och kom hem lagom till att alla golven var klara. Då är man inte så poppis när man kommer dragandes med en skitig hund.
Tog vattenslangen och gav Basti en kalldusch på tassar och fanor och sen fick han ligga och torka på en handduk ute i hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0