Copenhagen

Hemkommen från en heldag utomlands :-) !!! Jag, Sofie, Malin, Jessica, Margareta och Caroline har varit i Köpenhamn och gjort staden osäker.
Malin kom och hämtade mig strax före 07 i morse och jag vet inte riktigt hur det gick till.... men.... av någon anledning så blev det VÄLDIGT stressigt den sista stunden innan vi skulle åka. Tidsoptimist.... mmmm, det är jag nog ibland....!

Jättegod mat och dryck hela dagen och narturligtvis blev det lite shopping också :-) Inga kläder eftersom de var dyrare där än här hemma men en ny uppsättning tallrikar och glas... visserligen i plast men nog så fina ändå. I like! :-)

Avslutade hela dagen med att springa längs Ströget. Har nog inte sprungit så mycket på en evighet och blodsmaken i munnen var nära - det kan jag lova!
Tidsmarginalen var på vår sida den här gången och vi hann precis kasta oss innan för dörrarna på tåget lagom tills det började köra.












Tack alla för en supertrevlig heldag! Nästa år gör vi om det igen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0