Den mänskliga tröttheten

God morgon!

Jag har haft en liten bloggpaus och det enda jag kan skylla på är den mänskliga tröttheten och min ovana att ställa om min kropp till en helt annan tidszon (och då snackar vi inte ett snäpp utan flera.....).

Nu är jag dock tillbaka i verkligheten och ska väl snart vara som vanligt. Det är fortfarande så att jag somnar före 20.00 på kvällarna och vaknar vid 04-tiden. Det känns alltså fortfarande liiiite snedvridet. Martin tycker dock att det är ganska trevligt att hela familjen är uppe med tuppen och gör honom sällskap i gryningen. :-)

Ellen har börjat "äta upp sig" igen och både hon och Erik är mer på hugget nu och passar på att äta när det väl vankas något de vet att de gillar - liksom för att lagra i kroppen.
Igår var vi t.ex. inom mamma och lämnade lite presenter och då bjöd hon på bullar. Ellen åt så det stod ut genom öronen på henne och när det legat en ensam liten kanelbulle kvar på tallriken en stund så säger hon....

"- Nej, jag tror jag tar denna också!" *hahah*

Det är precis som om hon är rädd för att det inte ska komma något annat ätbart inom den nämaste tiden så då är det lika bra att passa nu när det bjuds på något som är gott :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0