En vacker tanke från min son

Ibland ser man att Erik liksom försvinner in i en annan värld. Då sitter han ofta och funderar på något. 
Ikväll satt han tyst och bara stirrade rakt ut i luften när vi satt vid middagsbordet. Till sist säger han:

"- När man dör då tror jag att man blir en sån där solstråle som man kan se lysa ner på jorden."

Vilken vacker tanke! Det är ju så att man blir riktigt rörd! Undrar hur han kom att tänka på detta?
Men håll med om att tanken är fin!

Jag försöker bli lika djup som min son så jag svarar:

"- Åh, vad fint Erik! När jag dör då ska jag bli en solstråle och skina på dig."

Erik svarar snabbt:

"- Nej, gör inte det. Jag blir så svettig då!"

*hahahaha*

          




Kommentarer
Postat av: Tanja

hahahaha. Jag blir så svettig då. hahaha

2009-11-27 @ 10:11:44
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0