Hyperventilera i intervaller

Ikväll har Martin jobbat extra....dvs han har varit längre bort på gatan och agerat privatlärare.
Det innebar att när jag lagt barnen så blev det egentid för mig.
Vad gör man då? Jo eftersom vi fortfarande har en film kvar att se (av de tre vi hyrde i torsdags) så passade jag på att titta på den.
Det visade sig vara ett jobbigt val. En typisk "Pilla-inte-gilla" film. En sån där då man tvingas hyperventilera i intervaller genom 1 timme och 40 minuter.

Först håller man andan för man sitter som på nålar och är beredd ut i tårna på att något hemskt ska hända eller skrämma dig. Sen lagom till att man håller på att få andnöd så händer det till slut och då passar man på att andas men då är man så syrefattig att man nästan börjar hyperventilera och lagom tills dess att syrehalten nått "normalläge" igen så tvingas man hålla andan igen eftersom det nu är något hemskt på gång igen.....
Jobbig film.
Jag är helt utmattad.

Vad filmen hette?
New town killer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0